Bestelling en bezorging

We besteden veel zorg en aandacht aan de kwaliteit van onze producten, sommige producten zijn echter te kwetsbaar. Om die reden kunnen we helaas niet ons volledige assortiment via de post bezorgen. Je bent natuurlijk van harte welkom om deze producten in onze webshop te bestellen en in de winkel op te komen halen.

Wanneer de bestelling door ons wordt aangeboden voor verzending ontvang je een track and trace code waarmee u de bezorging van de bestelling kunt volgen. De bezorgkosten bedragen € 6,25 incl. BTW. Bestellingen met een waarde van meer dan €85,- worden gratis bezorgd.

Voor bestellingen vanaf € 350,- overleggen we graag op welke wijze we deze het beste kunnen bezorgen. Neem hiervoor contact met ons op via klantenservice@koekenchocolade.nl of 035-5335866.

Wij bezorgen op dit moment niet in het buitenland.

Wanneer versturen we?

Omdat we vers en ambachtelijk werken, hebben we even tijd nodig om je bestelling te verwerken: minimaal 12 uur. Bestellingen die geplaatst worden op werkdagen voor 12.00 uur worden de volgende dag geleverd. Bestellingen op zaterdag of zondag worden op dinsdag bezorgd. Wil je een afwijkende bezorgdag kun je dit aangeven bij het plaatsen van je bestelling.

Wij werken met een externe bezorger. Door de coronacrisis is het aantal te bezorgen pakketten enorm gestegen en kan het soms langer duren voordat je bestelling wordt bezorgd. Helaas kunnen we hier geen invloed op uitoefenen.

Gedurende feestdagen (zoals Pasen, Sinterklaas, Kerst) kunnen levertijden afwijken. Alhoewel we vertragingen proberen te voorkomen adviseren we om gedurende die periodes tijdig te bestellen.

Gewicht en Temperatuur

Omdat onze producten handgemaakt en verpakt zijn, kan het gewicht per verpakking iets verschillen, dit bedraagt maximaal 5 gram per verpakking.

De kwaliteit van onze chocolade en koek wordt beïnvloed door de temperatuur. Daarom beschermen wij onze zendingen zo goed mogelijk. Soms is het echter zo warm dat wij het niet verantwoord vinden om de chocolade of taart te verzenden. Mocht dat het geval zijn dan informeren wij je direct over de vertraagde levering. In dat geval is het te allen tijde mogelijk de bestelling in de winkel op te komen halen of kosteloos te annuleren.

Annuleren van een bestelling

Wij doen onze uiterste best om ons assortiment te volgen. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een product niet meer op voorraad is of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. Wij nemen dan direct contact met je op om een alternatief te bespreken of het aankoopbedrag incl. verzendkosten terug te storten.